Tuoteryhmät
Katso myös
Tilaa uutiskirje
Info
Facebook

Toimitusehdot

Käsittely ja toimitusaika:

Pyrimme postittamaan saapuvat tilaukset jo saman vuorokauden aikana tai viimeistään seuraavan vuorokauden aikana. Voit noutaa pakettisi kotipostistasi yleensä 2 arkipäivän sisällä, tai valita kotiinkuljetuksen, jolloin saatat saada paketin suoraan kotiovellesi jopa seuraavana arkipäivänä tilauksesi teosta. Posti säilyttää paketteja kaksi viikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan vain kerran. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitustavat:

Valittavanasi ovat nouto valitsemastasi Postista, nouto Postin pakettiautomaatista, Postin kotiinkuljetus ja nouto myymälästä Kampista. Lähetystunnuksen avulla voit seurata paketin etenemistä ja noutaa tarvittaessa paketin postista jo ennen pakettikortin saapumista.

Toimitusmaksut:

Nouto kotipostistasi tai Postin pakettiautomaatista 2-4 vrk 6,90 eur
Postin kotiinkuljetus 1-2 vrk 12,90 eur
Nouto myymälästä ilmainen

Maksutavat:

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Bebes Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy. Suomen Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.

Paytrail Oy
y-tunnus: 2122839-7
Innova2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna Lasku

Klarna Lasku mahdollistaa sinulle tuotteiden tilaamisen käyttäen tietoja, jotka sinulla on aina mukanasi. Et maksa mitään ennen kuin tuotteet ovat saapuneet sinulle. Tämän ansiosta tiedät aina mistä maksat. Klarna Lasku tarjoaa aina vähintään 14 päivän maksuajan.

 

Yksinkertaista – Osta henkilötunnuksellaValitse kaupan kassalla maksutavaksesi Klarna Lasku. Ostosten tekemiseen tarvitset henkilötunnuksesi. Saat ilmoituksen, jossa sinua pyydetään vahvistamaan henkilötietosi ja hyväksymään ostos. Vahvistaminen kestää noin sekunnin.

Mukavaa – aina vähintään 14 päivää maksuaikaa


Maksuehto on yleensä 14 päivää. Joskus maksuaika voi olla myös pidempi. Tarkista aina laskun eräpäivä, jotta tiedät, milloin laskun on oltava viimeistään maksettu.

Turvallista – Maksu toimituksen jälkeen

Kun ostosi on hyväksytty, kauppa toimittaa tavarat. Saat laskun vasta vastaanotettuasi tilaamasi tuotteet. Lasku lähetetään sinulle tilauksesi mukana tai postitse, tai sähköpostitse verkkokaupasta riippuen.

Joustavaa – Maksa lasku erissä

Jos haluat maksaa laskusi erissä, löydät laskustasi kohdan “Maksa vähintään”. Se on summa, joka sinun tulee maksaa vähintään, jotta Klarna laskusi siirtyy osaksi Klarna Tiliä.

Klarna Laskun ehdot

Klarna Tili

Kokoa kaikki ostoksesi yhdelle laskulle ja maksa kuukausittain sinulle sopivissa erissä

Joskus on mukavampaa maksaa laskut omassa tahdissa. Kun valitset maksutavaksesi Klarna Tilin, voit itse päättää kuukausieriesi koon. Kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle, teitpä tilauksen mistä tahansa Klarnan palvelun tarjoavasta verkkokaupasta. Sinun ei tarvitse täyttää monimutkaisia lomakkeita tai kirjautua sisään eri palveluihin. Vahvistat ostoksesi helposti ja turvallisesti omalla henkilötunnuksellasi.

Valitse kaupan kassalla maksutavaksesi Klarna Tili. Saat ilmoituksen, jossa sinua pyydetään vahvistamaan henkilötietosi ja hyväksymään ostos. Vahvistaminen kestää noin sekunnin. Tilausta seuraavan kuun lopussa Klarna lähettää sinulle kuukausilaskun (esim. tammikuussa tehtyjä ostoksia koskeva lasku lähetetään helmikuun lopussa). Kuukausilaskut loppuvat, kun tilisi loppusumma on maksettu kokonaisuudessaan. Jos olet tehnyt ostoksia useammassa kaupassa,

Klarna Tili kokoaa ostoksesi yhdelle ja samalle laskulle. Me toimitamme tilaamasi tuotteet suoraan sinulle Bebesistä. Mikäli kyseessä on ensimmäinen Klarna Tili -ostoksesi, Klarna lähettää kotiisi muutaman päivän kuluessa kirjallisen tilisopimuksen. Tarkista, että sopimuksen tiedot täsmäävät.  Tarkat sopimusehdot löytyvät alla olevast alinkistä. Jos haluat maksaa koko summan kerralla, se käy myös mainiosti. Kun koko summa on maksettu, tilisi meillä lopetetaan. Voit halutessasi maksaa myös pienemmissä kuukausierissä. Tililaskusi kohdasta "Maksa vähintään" näet, mikä on pienin mahdollinen kuukausierä.

Klarna Tilin ehdot

Vaihto- ja palautus

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli et ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 vrk kuluessa, niin palautamme tuotteen hinnan takaisin sinulle. Täytä mukaan vaihto- ja palautuslista ja kirjoita siihen palautuksen syy.

Muistathan kuitenkin, että ehtona täydelle palautukselle on että, palautettava tuote on käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista myös tarkistaa tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen takaisin maksua. Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta jos alkuperäinen pakkaus on avattu. Asiasta ilmoitetaan ennakkoon kyseisen tuotteen esittelysivulla. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Posti- tai matkahuollon toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeistä emme hyvitä toimituskuluja.

Palautus on helppoa ja ilmaista:

Jotta tuotteiden palauttaminen ja vaihtaminen olisi mahdollisimman vaivatonta, olemme tehneet Postin kanssa asiakaspalautussopimuksen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna lähimpään postiisi ja liimaa päälle tilauksesi mukana tullut palautustarra, tai täytä postissa ASIAKASPALAUTUS -osoitekortti. Liitä mukaan Bebesin vaihto- ja palautuslista. Sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta mitään, Bebes maksaa postimaksun.

Kirjoita osoitteeksi:
Asiakaspalautus
Bebes Oy
Kampin Kauppakeskus, 3.krs
Urho Kekkosen Katu 1
00100 Hki

Jos tilauksesi toimitettiin matkahuollon kautta, vie tuotteet valmiiksi pakattuna matkahuollon pisteeseen ja tee siellä palautus koodilla 9521741. Palautus on ilmainen.

Tuotteiden vaihtaminen:

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoiseen tai väriseen tuotteeseen, palauta tuote normaalisti asiakaspalautuksena yllä olevien ohjeiden mukaan. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupassa. Näin voimme parhaiten varmistaa, että toivomasi väri tai koko on saatavilla ja saamme haluamasi tuotteet sinulle nopeasti. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit postikulut. Jos olet saanut alkuperäisessä tilauksessa väärän tai viallisen tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena ja täytä mukaan vaihto- ja palautuslista. Lähetämme sinulle uuden tuotteen postikuluitta. On myös hyvä soittaa ja ilmoittaa virheellisestä tuotteesta ja varmistaa että haluamasi tuote otetaan sinulle sivuun välittömästi.

Maksun palautus:

Kun vastaanotamme palautuksesi hyvitämme maksamasi summan sinulle pikimmiten. Jos olet maksanut tilauksesi luottokortilla, palautamme summan luottokorttitilillesi. Jos taas maksoit tilauksesi e-maksulla, palautamme summan pankkitilillesi. Muista liittää mukaan tilinumerosi ja myöhemmin tarkistaa tiliotteeltasi maksun saapuminen.

Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. On hyvä varata noin 6 arkipäivää postin kulkua ja rahansiirtoa varten. Jos on kulunut yli 10 arkipäivää siitä, kun olet jättänyt palautuksen postiin, eikä palautus vielä näy tililläsi, ota yhteyttä niin tarkistamme asian.

Posti- tai matkahuollon toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeistä emme hyvitä toimituskuluja.

Asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme
sähköposti: info@bebes.fi
puh: 09-737 007

Ostoskori
Ostoskori on tyhjä
Tuotteet ostoskorissasi:
  • Ostoskori on tyhjä