Palauttaminen

Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli et ole täysin tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 vrk kuluessa, niin palautamme tuotteen hinnan takaisin sinulle. Täytä tilauksen mukana tullut vaihto- ja palautuslista ja pakkaa se palautuspaketin mukaan.

Ehtona palautukselle on, että palautettava tuote on käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista myös tarkistaa tilaamasi tuotteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Esimerkiksi väärin toimitettua tuotetta emme voi enää vaihtaa, mikäli se on otettu käyttöön. Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa.

Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen takaisinmaksua. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta jos alkuperäinen pakkaus on avattu. Asiasta ilmoitetaan ennakkoon kyseisen tuotteen esittelysivulla.

Postin toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeistä emme hyvitä toimituskuluja.

Palautus on helppoa ja ilmaista:

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna lähimpään Postiisi ja liimaa pakettiin tilauksesi mukana tullut palautustarra. Palautus on ilmainen.

Mikäli et ole saanut palautustarraa, voit lähettää ilmaisen asiakaspalautuksen Postin kautta näillä tiedoilla:

Asiakaspalautus (608456)
Bebes Oy
Kamppi Helsinki, 3.krs
Urho Kekkosen Katu 1
00100 Hki

Otamme verkkokaupan palautukset mielellämme vastaaan myös myymälässämme Kampissa. Myös vaihto toiseen väriin tai kokoon onnistuu myymälässä.

Tuotteiden vaihtaminen:

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoiseen tai väriseen tuotteeseen, palauta tuote normaalisti asiakaspalautuksena yllä olevien ohjeiden mukaan. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupassa. Näin voimme parhaiten varmistaa, että toivomasi väri tai koko on saatavilla ja saamme haluamasi tuotteet sinulle nopeasti. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit postikulut.

Jos olet saanut alkuperäisessä tilauksessa väärän tai viallisen tuotteen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme ja palauta tuote asiakaspalautuksena. Lähetämme sinulle uuden tuotteen postikuluitta.

Maksun palautus:

Saat ilmoitusviestin sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet palautuksesi. Hyvitämme palautuksen summan aina pikimmiten, alkuperäisen maksutapasi mukaan. Jos on kulunut yli 7 vuorokautta siitä kun olemme vastaanotteneet palautuksesi, etkä ole saanut vielä hyvitystä, ota yhteyttä niin tarkistamme asian.

Huomioithan, että mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut.

Postin toimipisteestä noutamatta jätetyistä paketeistä emme hyvitä toimituskuluja.